Diagnose Ufrivillig barnløs

Har du også fået beskeden fra din læge eller fertilitets klinikken:
Diagnose: Uforklarlig ufrivillig barnløs?
Og har du også fået at vide, at der er intet du kan gøre andet end at væbne dig med tålmodighed og krydse fingre for at det lykkes dig at blive gravid..?


                

Så vil jeg gerne fortælle dig, at du på ingen måde er den eneste som har fået den besked. Og du er ikke den eneste, som synes at den besked er hård - fordi du måske allerede har ventet meget længe og allerede har været meget tålmodigt, og der intet sker.
Jeg vil gerne byde ind med, hvad min erfaring siger mig omkring lige præcist den diagnose og give dig et par forslag til, hvad du rent faktisk kan gøre ud over at være tålmodig.

Først og fremmest så er der intet som er uforklarligt - for bliver du ikke gravid, så er det kroppen som prøver, at fortælle dig, at der er en ubalance. Hvad den ubalance så er, kan være alt fra en fordøjelse som giver uønsket bivirkninger, som til at dine tanker stresser dig, så meget at det giver ubalance i dine hormoner. Så hvad det specifikt er for dig, kræver lidt mere detektiv arbejde. og nysgerrighed på hvad din krop fortæller den har brug for.
Jeg ved godt, at lige netop det at skulle lytte til din krop, kan være udfordrende - for hvad betyder det ene og det andet og hvad gør jeg så? Har du det sådan kan et personligt forløb hos mig, måske være løsningen for dig eller måske mit online forløb - du kan læse mere om det HER og HER

Her er 3 forslag til, hvad der kan hjælpe dig på vej til at forstå din krop og følge med i, om du bevæger dig i den rigtigt retning:
1.
Begynd at blive opmærksom på hvordan din afføring er - her sidder 70% af dit immunforsvar så den fortæller meget om hvordan din krop har det. Din afføring skal ikke lugte, og du skal helst på toilette 2-3gange hver dag - er det sådan, er du virkelig godt på vej.
Bliv opmærksom på om din afføring ændre sig alt efter hvad du spiser, skriv det ned og brug det til at navigere efter. Er din afføring sund er din krop i god balance.
2.
Bliv opmærksom på hvordan du sover om natten. Falder du hurtigt i søvn, vågner du i løbet af natten, vågner du og er frisk om morgenen. En god nats søvn, hvor du falder i søvn omkring kl.22 - ikke er vågen i løbet af natten og vågner udhvilet næste morgen, er også et tegn på at din krop er i balance.
3.
Kig dig selv i spejlet - hvad ser du? Er der appelsinhud, eller ekstra fedt på maven, på ryggen eller måske armene, så er det din krop, som fortæller hvad der ikke er i balance. Det du ser i spejlet skal være en krop som afspejler balance - og her mener jeg ikke om det er en tyk eller tynd krop, men at når du ser dig selv, så ser du balance.

Hjælper det her dig på vej? og har du måske lyst til at gå endnu dybere med, hvad din krop har brug for - så kan mit online forløb være noget for dig.. Vi starter igen d.21 august - og du er meget velkommen. Indtil d. 7 august sparer du 600kr på forløbet og får en gratis 30min session med i købet til en værdi af 445kr - du kan læse mere lige HER

Skrevet af KvindeCosmos klokken 11:00

0 Kommentarer :

Kommentar

Kommentarer er lukket

Seneste kommentarer

Arkiv